19 Temmuz 2012 Perşembe

Sahuru Beklerken..:)





Arkadaşlar tükenmek üzereyim :D
Uykusuzluktan bittim :D
Şuan kardeşim ve ben iki pc'nin başında sahuru bekliyoruz :)
Ve TRT'de Avrupalı Müslümanlar diye bir belgesel var :)
Ayrıca sivrisinekler beni siniir ediyor :)
Şu gördüğünüz fotoğraf Justin As Long As You Love Me'yi çalarken oluğ,çok yakışıklı çıkmıştır
<3



 
"Eğer beni Selena ile birlikte oldugum icin sevmiyorlarsa ve ben Selena dan ayrılınca bana donerlerse, bu sefer de ben onlara donmem."
-JB
Kızlar artık Selena'yı Sevmek Zorundalığımız Varmış Gibi Hissediyorumm :S
 
Justin Bieber :''Benden nefret edin, hayranlarımdan değil. Onlar inanılmazlar. ♥
Belieber'lar :''Bizden nefret edin, ondan değil. O haketmiyor. ♥
 
 
İş Adamı <3
Beliebers bu fotoğrafı ne için çekilmiş bilen var mı??
 
 
Duygu.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder