4 Temmuz 2012 Çarşamba

Berat Kandili ve Yapılabilecekler :)


secde eden insan görüntüsünde cami


Merhabalar ;)
Düşündüm taşındım biraz size faydam olsun dedim :)
Berat Kandili olduğu için size birkaç yapılabilecek tavsiye vermek istiyorum :)
*Arkadaşlar Berat gecesi Allah'ın bize bol bol af dilememiz için verdiği bir nevi bonuslu gündür :)
*Bu gece Allah af kapılarını bize açarmış :)
*İşte Berat Kandili ile ilgili Kuran-ı Kerim'den ayetler:
"(Helâl, haram ve diğer hükümleri) açıkça bildiren bu Kitab`a yemin ederim ki, şüphesiz, biz onu mübârek bir gecede indirdik. Gerçekten biz. sonuçta karşılaşılacak tehlikeleri haber vericileriz. O (öyle bir gecedir ki) her hikmetli iş, nezdimizden sadır olan bir emir ile o zaman ayrılır" (ed-Duhân, 44/2-6).

*Neler Yapabiliriz?
Şimdi akşam olduğuna göre ikindi namazını,akşam ve yatsı namazını hemen kılabiliriz.
Ardından güzel bir dua yapabiliriz.Tüm istediklerimizi sayabiliriz.
*Şimdi diyeceksiniz ''Zaten Allah ne istediğimizi bilmiyor mu''diye.Tabii ki biliyor ama ağlamayan bebeğe mama verilmez misali O'ndan istememizi istiyor :)
*''Ey Kulum iste sana vereyim!''diyor yani.Biz neden bu fırsatı kaçıralım ki??
Zaten ettiğiniz tüm dualarınız kabul olur ama ya gerçekleşmesi o an hayırlı değildir ya da Allah size daha güzellerini verecektir. O hayırlı olmayan dualar da size ahirette şefaatçi olacaktır =)
Ben Bildiklerimi Yazdım.N'olur Bu Akşamı İyi Değerlendirin :)
<3<3
Yardım İstiyorsanız Yorum Yazabilirsinız.
Duygu.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder