12 Temmuz 2012 Perşembe

Hey Sıkıntıdan Patlıyorum :O Bir de Justin&1D





Merhaba!
Sıkıntıdan ne yapacağını bilemeyen yazarınız geri döndü :S
O kadar sıkılıyorum ki bilemezsiniz.
Benliğimi,kendimi kaybettim.
Neydim,neyim,ne olacağım açıkçası hiçbir fikrim yok!
:D
Ya kardeşimle ya da kuzenlerimle takılıyorum.
Kendi arkadaşlarımla hiçç takılamıyorum!
En iyi dostum ev oldu artık!
İnanamayacaksınız ama artık okulların açılmasıın dershanenin başlamasını ne kadar istiyorum bilemezsiniz!
Ben bu kız değildim!
Ben okuldan nefret eder,her fırsatta dershaneden kaçardım!
Neysee size de zehrimi fışkırttım :D
Hadi biraz rahatladım!
Ben kaçar :)
Bir de bir bakın.
Birkaç şey var altta;
image



image

Justin'in öptüğü arkadaş öldü bildiğim kadarıyla Usher'ın üvey oğlu :S

image

;)

Bir de Beliebers&Directioners kardeşliği adına;






Duygu. :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder