2 Temmuz 2012 Pazartesi

Jusss-tii-nn Gifs ;D


Kızlar Son Günlerde Justin'le o kadar vakit geçiriyorum ki,artık onu gördüğümde sesini duyduğumda midem bulanıyor :)
Yani zaman geçirmek derken Youtube,MP3,Facebook,Never Say Never filmini falan kasdediyorum :)

Fark ettim de küçükken daha şirinmiş ya da daha cana yakın mı desek?
Aslında ben hayranlarımdan uzaklaşmadım diyor ama uzaklaşıyor bence.Büyüdükçe :S
Eskisi daha saf ve masumdu sankii.
Herneyse ama ben onu yine seviyorum..<3
Şimdi size ondan birkaç gif..;P
Umarım birgün onu görürüz :D



 






Aslında Selena'yı artık çok da sevmiyorum ama Justin onunla mutlu.
Hem Bay Bieber ne dedi''Jelena'ya alışmanız gerek''


:D





İşte Bahsettiyim Buydu..<3


:)
Mutlu Aile Tablosu.

<3
Tumblr'a üye olacağımm..(;

DUYGU.





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder