30 Temmuz 2012 Pazartesi

Hayal Et(sene)

Merhaba kızlar :)
Uyandım hemen açtım bakın sizi ne kadar seviyorum.
Bugün dişçiye gideceğim vee çok korkuyorum :D
Herneyseeee şimdi size birkaç hayal et yazacağım ve siz de beğenirseniz bana ulaşacaksınız:)
Anlaştık  mı?
Başlayalım.
('~')



Okulun ilk günü sınıfına doğru yürüyorsun ve Justin Bieber'ı görüyorrsun.
JB:Ben senin yeni öğretmenin.

~Sen Ölüyorsun tabii :)
Kapı çalar.
Justin:Ben kimim?
Sen:*Kıkırdarsın*Justin Bieber.
Justin:Hayır.Gelecekteki kocan.*göz kırpar*

Justin:Benim bir sorunum var.
Sen:Ne?
Justin:Senin soyadın.
Sen:Yani?
Justin:Hadi Bieber'a çevirelim
:)
Justin senin erkek arkadaşın.
Senin facebook'unu hackler ve ilişki kısmına ''Justin Bieber ile evli''duruma çevirir <3



<3 Kızlar bunları ben yapmıyorum.Yabancı sitelerden çeviriyorum. Eğer isterseniz 1D'lı da bulabilirim.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder