1 Ağustos 2012 Çarşamba

Hayal Et :) :) :)

Tamam açtım yeni sayfa başlayalım :)

Justin'le ikiniz asansördesiniz.O asansörde panikliyor ve sen Justin'e sıkıca sarılıyorsun.''Teşekkürler bebeğim.Bu iyi geldi.Sen en iyisisin.''diyor.
~
Sen:Justin sence gelecekte neler olacak?
Justin:Bence sen,ben ve bir bebeğimiz olacak'' *Sen utanıyorsun ve gülümsüyorsun*

~

Justin:Love me love me say that u love me(Sev beni sev beni,Bana sevdiğini söyle-şarkıyı biliyorsunuzdur)
Sen:Justin bunu her zaman söylüyorum sadece dinlemen yeterli.
Justin:Ah özür dilerim..O zaman benim Kiss Me Kiss Me
(Öp Beni Öp Beni) demem gerekir ;)
~
Justin:Ben şuan gerçekten bir şey yapmak istiyorum.
Sen:Ne?
*Sana ulaşır ve yavaşça seni öper*
Justin:Bunu.
<3
Bu Kadar Yeter mi??
Siz yorum falan yazarsanız daha iyileri de gelir :)
Bu arada bunları ben yapmıyorum sadece çeviriyorum <3





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder